Gratis levering for køb over 300 DKK. | Levering 2-3 hverdage

Historien

Efter mere end 100.000 hudanalyser og ca. 2.500 timers forskning blev True North Skincare en realitet. Det er os en stor fornøjelse, at byde dig velkommen til vores hudplejeunivers. Grundlæggeren af True North Skincare - Jan R. Behrens (Med., Københavns Universitet), har en arbejdsmæssig baggrund fra internationale medicinalvirksomheder og kosmetikselskaber. Jan har bl.a. erfaring med kliniske afprøvninger af lægemidler fra disse selskaber. I 2009 var Jan med til at udvikle et hudanalyse system, som bliver anvendt over hele landet i dag. Dette system er siden blevet videreudviklet til Bio-MetricAnalyzing System (BMAS). BMAS er et avanceret analyseværktøj, som anvendes til at teste effekten af True North’s produkter.

Med inspiration fra den barske nordiske natur, den schweiziske kvalitet, præcision samt den amerikanske teknologi, er det lykkedes os at skabe et unikt hudplejeunivers. True North Skincare tager sit udgangspunkt i et grundlæggende ønske om, at opnå harmoni og balance i huden. Vi har derfor arbejdet målrettet mod at sammensætte de rigtige ingredienser, og komplekser i de mest fordelagtige formler. På denne måde kan man opnå bedst mulig effekt, med lavest mulig koncentration af de aktive stoffer. Vi kalder konceptet for De-Stressed.

REJSEN FRA TANKE TIL PRODUKT

1986

Jan R. Behrens (JRB) påbegynder medicinstudiet

1996

JRB grundlægger Cimilar A/S (Skandinavisk medicinalvirksomhed) sælges i 1999

2001

Via et ophold i USA blev JRB ansat som direktør i Dermanoras (Nordisk kosmetik virksomhed)

2004

Herefter grundlagde JRB, Trademade Cosmetics A/S der distribuerede kosmetik i Skandinavien

2006

JRB påbegynder udviklingen af et hudanalysesystem med en amerikansk virksomhed, dette samarbejde udmønter sig endeligt i vores nuværende app #TrueNorth Skincare

2010

Efter JRB havde distribueret en portefølje af brands TMC havde på daværende tidspunkt, oplevede JRB at hudpleje produkterne ikke virkede så effektivt som JRB gerne ville have. Dermed opstod ideen til TRUE NORTH.

2016

JRB startede så med at udvikle sin egen hudplejeserie TRUE NORTH SKINCARE, og gennemteste den med sine analysemaskiner og kosmetologer

True North Skincare Logo
2016.

True North Skincare lanceres med visionen om at levere højkvalitetsprodukter til kvinder og mænd. Derudover en mission om at den almene forbruger, skal have muligheden for at få analyseret deres hud inden de bruger penge på hudplejeprodukter.
Dette bliver herefter en realitet med lanceringen af TRUE NORTH SKINCARE konceptet.